Bugun...



Arsuz/Hüyük 19 Mayıs yürüyüşü

Arsuz’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen doğa yürüyüşü etkinliği yoğun katılımla gerçekleştirildi.

facebook-paylas
Tarih: 19-05-2026 16:11

Arsuz/Hüyük 19 Mayıs yürüyüşü

Arsuz’da 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı kapsamında düzenlenen doğa yürüyüşü etkinliği yoğun katılımla gerçekleştirildi. İlçe kaymakamı, belediye başkanı, protokol üyeleri, öğretmenler, öğrenciler ve sivil toplum kuruluşu temsilcileri kent içindeki orman yolunda yürüyüş yaptı.

Doğa ile iç içe gerçekleştirilen etkinlikte katılımcılar hem spor yaptı hem de bayram coşkusunu birlikte yaşadı. Özellikle Hüyük bölgesinin doğal güzellikleri yürüyüşe ayrı bir renk kattı.

 







Etiketler :

FACEBOOK YORUM
Yorum

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER Gündem Haberleri

YUKARI YUKARI