Zafer Partisi Genel Başkanı Prof. Dr. Ümit Özdağ ve beraberindeki parti heyeti, İl Başkanı Av. Serhat Tabanca ile birlikte Hatay il başkanlığı binasının açılışını gerçekleştirdi. Burada yaptığı basın açıklamasında bölgedeki gelişmeleri değerlendirerek, Hatay’daki konteyner kentlerin hâlâ varlığını sürdürdüğüne dikkat çeken Genel Başkan Özdağ, “Samandağ gibi nispeten küçük bir ilçede bile hâlâ 7 bin insan konteynerlerde yaşamaya devam ediyor” dedi.
Şehir içi ulaşımın büyük bir sorun haline geldiğini ifade eden Özdağ, yolların bozuk olması nedeniyle Hataylı sürücülerin araçlarını sık sık sanayiye götürmek zorunda kaldığını belirterek, “Hatay ne yazık ki bir çamur deryası içinde. Deprem sonrası yapılan TOKİ konutlarında, anahtar teslimiyle birlikte kira yardımlarının kesildi, ancak teslim edilen konutlar eksik ve yaşama hazır değil. Anahtarın açtığı kapının arkasında bir yuva yok” diye konuştu.
“VATANDAŞ KENDİ ARSASINA
BİLE EV YAPAMIYOR!”
Riskli alan ilan edilen bölgelerle ilgili uygulamaların Hataylıları tedirgin ettiğini belirten Özdağ, vatandaşların kendi arsalarına inşaat yapmasına izin verilmezken, daha sonra bu alanların başkaları için yapılaşmaya açılmasının ciddi bir güven sorunu yarattığını ifade etti.
3 yıl içinde bazı şeylerin yapıldığını ama bunların Hatay için yeterli olduğunu söylemenin mümkün olmadığını vurgulayan Özdağ, Hatay’ın ekonomik olarak da ağır bir yük altında olduğunu söyledi.
“HATAY ESNAFI İKİ KAT
FAZLA ZORLUK YAŞIYOR”
“HATAY’IN YANINDAYIZ”
Zafer Partisi olarak Hatay’ın ve diğer depremden ağır etkilenen illerin yanında olduklarını vurgulayan Özdağ, bu duruşlarını sürdüreceklerini söyledi.















Hatay Büyükşehir Belediyesi (HBB) bünyesinde faaliyet gösteren HAKİM (Hatay Kari..
Jandarma’dan Zehir Tacirlerine Geçit Yok: Hatay’da iki Ayrı Operasyon Hatay İl J..
GAB İskenderun Limanı arası 1 saatten 5 dakikaya düşecek!
Eski Hatay Büyükşehir Belediye Başkanı Lütfü Savaş için açılan “Hatay Lütfü Sava..